pembedahan

Luka operation cepat kering dan sembuh

Assalamualaikum readers. Semoga semuanya berada di bawah rahmat Allah sentiasa ya. Biasanya la kan, kalau siapa2 yg dah pernah buat operation area abdomen, tak kisah lah kan bersalin c-zer, fibroid, appendiks atau apa2 jer, mesti risaukan perkara2 ni kan… 1. Berat badan naik mendadak 2. Perut semakin buncit dan selalu kembung 3. Lenguh2 badan akibat […]

Pedih, ngilu luka czer pulih slps 3 hari..!!

Rata2 org yg bersalin czer ni takut sgt nk berbengkung dan bertungku. Sbb kalau luka terbuka balik mmg sakit, pedih dan ngilu. Kalau nk urut pun urut kat kaki dan area belakang badan. Nak urut perut kena tunggu luka luar dan dalam betul2 sembuh. Ada setengah tu kena tunggu lebih dari sebulan. .Bengkung pun sama. […]

Skip to toolbar